הלהקה שהצליחה "לעבוד" על ספוטיפיי – שיווק דיגיטלי מחוץ לקופסא

האם אתם מחכים שיגלו אתכם? או שאתם פועלים לבד כדי לבנות את הקהל?
בפודקאסט מס' 7 של "שרה שרה" לקחנו כדוגמא את המקרה של להקת Vulfpeck
להקה מצליחה מעולם הפ'אנק שגדלה בעקביות ובחוכמה דרך יוטיוב ופלטפורמות דיגיטליות אחרות.
בחנו לעומק את מה שהם עשו ואיך שהם בחרו לעבוד כדי שנוכל להסיק גם אנחנו מסקנות על בניית קהל והצלחה בעידן שלנו בתחום המוזיקה.

שתפו את הפודקאסט:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
גלילה לראש העמוד